Vijashaa.lv

Distances Līgums

 

SIA “Vijashaa”, reģ. nr. 40203618939, Rīga, Dainas iela 5 – 19, LV-1001, Latvija (turpmāk – Pārdevējs), no vienas puses, un fiziska persona (turpmāk – Pasūtītājs), kura, izmantojot tīmekļa vietni www.vijashaa.lv (turpmāk – Tīmekļa vietne), iegādājas jebkuru no Tīmekļa vietnē piedāvātājiem pakalpojumiem vai kursiem, no otras puses (abi kopā turpmāk saukti – Puses), noslēdz šo Distances līgumu (turpmāk – Līgumu).

  1. Pakalpojumu pasūtīšanas, piegādes un apmaksas vispārīgie noteikumi
    • Pārdevējs Tīmekļa vietnē piedāvā dažāda veida digitālā satura pakalpojumus, kas pieejami Pārdevēja Tīmekļa vietnē.
    • Lai iegādātos Pakalpojumus, Pasūtītājam ir saistoši turpmāk minētie noteikumi:
      • Pakalpojumu noformēšanu un pirkšanu (digitālā satura gadījumā arī saņemšanu) īsteno, veicot apmaksu ar maksājuma karti vai pārskaitījumu, šajā gadījumā Pārdevējs pēc pieprasījuma izraksta apmaksas rēķinu par pasūtītajiem pakalpojumiem. Veicot apmaksu ar pārskaitījumu, tā ir jāveic līdz rēķinā norādītajam datumam.
      • Pasūtītājs Tīmekļa vietnē iepazīstas ar Pakalpojumu, tā aprakstu, un cenu, kā arī pats izvēlas sev interesējošo Pakalpojumu saskaņā ar tā nosaukumu, izklāstu un pieejamo programmas laiku; Pasūtītājs veic klikšķi uz interesējošā Pakalpojuma nosaukuma, pēc kā Tīmekļa vietnē tiek piedāvāts pakalpojuma apraksts ar Pakalpojuma būtisko informāciju. Pasūtītājs novērtē konkrētā Pakalpojuma piemērotību savām vajadzībām un iespējām;
      • ja Pasūtītājs vēlas iegādāties Pakalpojumu, jāveic klikšķis uz komandas “Pieteikties”, pēc kā Pasūtītājs var pabeigt izvēlētā Pakalpojuma iegādi;
      • lai pabeigtu jau izvēlēto Pakalpojuma iegādi, jāveic jauna profila reģistrācija portālā vai arī ir jāveic piereģistrēšanās jau izveidotajā profilā (vai arī esošajā Facebook vai Google profilā), pēc jauna profila reģistrēšanas vai arī pēc piereģistrēšanās portālā jāveic klikšķis “Veikt apmaksu”, kur jābūt redzamai kopējā iepirkuma groza pirkuma summai; pirkuma brīdī tiek atspoguļota Pakalpojuma vienas vienības cena, daudzums un Pakalpojumu kopīgā visu vienību summa;
      • ja Pasūtītājs vēlas iegādāties izvēlēto Pakalpojumu, jāklikšķina “Veikt apmaksu”. Informācija par personas datu apstrādi attiecībā uz iesniegtajiem personas datiem ir iekļauta Pārdevēja privātuma politikā;
      • pērkot jebkuru no digitālā satura pakalpojumiem, Pasūtītājs var veikt apmaksu ar maksājuma karti vai izmantot e-makus ApplePay vai GooglePay. Pēc apmaksas veikšanas Pasūtītājs e-pastā saņems maksājuma kvīti.
      • Pasūtītājs drīkst izmantot iegādātos Pakalpojumus tikai savām individuālajām vajadzībām, ir aizliegts iegādātos Pakalpojumus nodot lietošanai citām personām.
      • iegādājoties Pakalpojumus, Pasūtītājam iepriekš ir jāiepazīstas ar Pārdevēja distances līgumu un privātuma politiku, kas ir pieejama www.vijashaa.lv vietnes galvenajā lapā apakšā.
      • pēc apmaksas piekļuve Pakalpojumam tiek sniegta uzreiz, tas notiek automātiski.
      • jebkura maksājuma pārtraukšanas gadījumā, apmaksas process jāsāk no jauna..
      • Veicot apmaksu, uz Pasūtītāja e-pasta adresi tiek automātiski nosūtīts rēķins PDF formāta datnē, kurā būs iekļauta tā informācija, kas tika norādīta aizpildot formu sadaļā “Pieteikties”.

 

  1. Digitālā satura piegādes atsevišķie noteikumi
    • Pēc Pakalpojuma apmaksas, Pasūtītājs neiegūst savā valdījumā apmācību programmas datni, bet tikai tiesības noskatīties nodarbības, lekcijas un lejupielādēt izdales materiālus, ja tādi ir paredzēti un pieejami.
    • Pēc Pakalpojuma apmaksas, Pasūtītajam ir pieejams iegādātais Pakalpojums Atbilstoši izvēlētajam abonementa plānam. Periods, cik ilgi ir pieejama apmācība pēc tās iegādes, ir atrunāts iegādes brīdī, un Pārdevējs nemaina lietošanas periodu pēc Pakalpojuma iegādes.
    • Pēc Pakalpojuma lietošanas perioda beigām Pakalpojums automātiski tiek noslēgts un vairs nav pieejams Pasūtītājam.

 

  1. Pušu tiesības un pienākumi
    • Pasūtītājs apņemas:
      • Pirms katra pasūtījuma veikšanas iepazīties ar Interneta vietnes Distances līguma noteikumiem un Privātuma politiku;
      • noformējot jebkuru Pakalpojuma pasūtījumu, sniegt patiesu un precīzu informāciju par sevi, lai Pārdevējs varētu izpildīt Pakalpojumu pilnā apmērā un sagatavot rēķinu;
      • savlaicīgi apmaksāt Pakalpojumu saskaņā rēķinā norādīto apmaksas termiņu un noteikumiem;
      • izmantot pieejamos materiālus tikai Pasūtītāja privātajām vajadzībām un nenodot tos trešajām personām;

 

  • Pasūtītājam ir tiesības:
    • saņemt Pakalpojumu atbilstoši veiktajam Pakalpojuma aprakstam un prasībām;
    • neskaidrību gadījumā par Pakalpojuma sniegšanu vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja ar jautājumiem, rakstot uz e-pastu info@vijashaa.lv;
    • izmantot šajā Līgumā noteiktās Pasūtītāja iespējas.

 

  • Pārdevējs apņemas:
    • izpildīt Pakalpojumu un iesniegt Pasūtītājam informāciju vai digitālos materiālus, kas paredzēti izvēlētā Pakalpojuma saturā, saskaņā ar Pakalpojuma aprakstu;
    • sniegt pilnīgu informāciju par Pakalpojumu;
    • savlaicīgi informēt (arī elektroniski) Pasūtītāju par Pakalpojuma pasūtījuma izpildes nosacījumu izmaiņām, ja Pakalpojuma pasūtījuma izpildes laikā mainās Pakalpojuma izpildes termiņi vai Pakalpojuma sniegšanas vieta;
    • izskatīt Pasūtītāja pretenzijas par saņemto Pakalpojumu un sniegt Pasūtītājam rakstisku atbildi pēc būtības saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
    • ievērot Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa Regulu Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), un spēkā esošos Latvijas Republikas normatīvos aktus personas datu aizsardzības jomā.

 

  • Pārdevējam ir tiesības:
    • pēc Pakalpojuma pasūtījuma saņemšanas nepieciešamības gadījumā, izmantojot norādītos kontaktus, sazināties ar Pasūtītāju, lai precizētu Pakalpojuma pasūtījumā norādīto informāciju par izvēlēto Pakalpojumu vai Pasūtītāju;
    • neuzsākt Pakalpojuma pasūtījuma izpildi un nepiešķirt piekļuvi Pasūtītājam, ja nav saņemta Pakalpojuma apmaksa saskaņā ar noteikumiem par digitālo saturu;
    • mainīt apmācību norises datumus, iepriekš saskaņojot ar Pasūtītāju;
    • pārtraukt iespēju noformēt pieteikumus izsludinātājam Pakalpojumam, ja apmācību vietu skaits ir ierobežots.

 

  1. Pretenziju izskatīšanas kārtība
    • Gadījumā, ja Pasūtītājam ir pretenzijas par Pakalpojuma kvalitāti, Pasūtītājam jāvēršas pie Pārdevēja ar attiecīgu rakstiski noformētu iesniegumu, to nosūtot ar ierakstītu vēstuli uz Pārdevēja juridisko adresi vai e-pasta adresi, pretenziju parakstot ar elektronisko parakstu.
    • Pārdevējs 10 (desmit) dienu laikā izskata saņemto pretenziju un gadījumā, ja Pārdevējs atzīst atbilstoši Līguma 4.1.punktam iesniegto Pasūtītāja pretenziju par pamatotu, Pārdevējs 1 (viena) mēneša laikā no minētās pretenzijas saņemšanas dienas veic visas nepieciešamās darbības, lai Pasūtītāja pretenzijā minētos iebildumus novērstu.
    • Pārdevējs atbild arī uz neparakstītu iesniegumu pēc būtības (piemēram, e-pasta formā vai telefoniski), taču šādā gadījumā netiek izsniegti personas dati, netiek noformēts pieteikums Pakalpojuma maksas atmaksai vai citi personīgi risināmi jautājumi.

 

  1. Atbildība un strīdu izšķiršana
    • Pusēm izmantojot elektronisko sakaru līdzekļus, Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Pasūtītājam pasta, elektronisko vai citu sakaru līdzekļu, kā arī tehnisko iekārtu, kas nodrošina attiecīgos Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus, lietošanas traucējumu rezultātā (piemēram, Pasūtītājam tiek atslēgts interneta tīkls u.tml.).
    • Pārdevējs nav atbildīgs par pieejamo materiālu vai digitālā satura nesaņemšanu laikā, pārraides kļūdām vai izkropļojumiem, kas radušies Pasūtītāja sakaru, neatbilstošu iekārtu trūkuma vai bojājuma dēļ (t.sk. datorvīrusi), laika zonu starpību, pārtraukumiem elektroenerģijas piegādē Pasūtītāja pusē vai jebkādu citu apstākļu rezultātā, kas ir ārpus Pakalpojuma sniedzēja gribas un kontroles.
    • Pārdevējs neatbild un negarantē par Pakalpojuma atbilstību jebkādām Pasūtītāja subjektīvajām vēlmēm vai izmantošanas mērķiem. Pārdevējs neatbild, ja Pasūtītājs savas tiesības neizmanto vai izmanto neatbilstoši.
    • Puses atbild viena otrai par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies otrai Pusei vainīgās Puses ļaunprātības vai rupjas neuzmanības dēļ. Zaudējumu esamība jāpierāda Pusei, kura pieprasa tos atlīdzināt. Visos gadījumos Pakalpojuma sniedzēja atbildība nepārsniedz Pasūtītāja samaksāto naudas summu Pārdevējam konkrētā Pakalpojuma ietvaros.
    • Jebkuru strīdu vai nesaskaņu, kas starp Pusēm var rasties sakarā ar šo Līgumu, Puses vienojas risināt savstarpēju sarunu ceļā.
    • Gadījumā, ja strīds 60 (sešdesmit) dienu laikā netiek atrisināts sarunu ceļā, strīds atbilstoši Latvijas Republikas spēkā esošiem normatīvajiem tiesību aktiem var tikt nodots izšķiršanai tiesā.
    • Ja Pārdevējs atzīst Pasūtītāja iesniegto sūdzību par nepamatotu, savukārt Pasūtītājs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekrīt, vai arī Pasūtītāju neapmierina Pakalpojuma sniedzēja piedāvātais strīda risinājums, Pasūtītājs var vērsties pret Pārdevēju Latvijas Republikas tiesā pēc piekritības saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

 

  1. Atteikuma tiesības
    • Par pakalpojuma norises laiku tiek uzskatīts izvēlētā abonementa periods. Pakalpojuma norises laiks beidzas brīdī, kad beidzies abonements.
    • Pasūtītājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no iegādātā pakalpojuma, uzrakstot e-pastu uz info@vijashaa.lv.
    • Pasūtītājam pēc atteikuma uzrakstīšanas Pārdevējs atgriež pilnu apmaksāto un rēķinā norādīto summu un uz to pašu maksājuma kontu, no kura tika veikta apmaksa.

 

  1. Citi noteikumi
    • Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pasūtītājs atbilstoši Līguma noteikumiem ir veicis Pakalpojuma pasūtījumu un veicis apmaksu ar internetbanku vai maksājuma karti. Līgums ir noslēgts uz laiku līdz pušu saistību izpildei.
    • Pasūtītājs, veicot pirkumu, piekrīt Līguma noteikumiem un iepazīstas ar Līgumu pirms pirkuma veikšanas, ar ko apliecina, ka visi Līguma noteikumi viņam ir skaidri saprotami, un uzņemas tos pildīt pilnā apjomā.
    • Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt un papildināt noteikumus, tos publicējot Interneta vietnes sadaļā. Pasūtītājam tiek piemērota to noteikumu redakcija, kas ir spēkā Pakalpojumu noformēšanas uzsākšanas brīdī.
    • Jautājumos, kas nav atrunāti Līgumā, Puses vadīsies no spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
    • Gadījumā, ja kāds no Līguma noteikumiem zaudē spēku, tad tas neietekmē pārējos Līguma noteikumus.

 

 

Layer 1
Pieslēgties Programmas